Bräuchte Hilfe bei polnischer Übersetzung.

  • Hallo zusammen. Ich habe wieder einmal Post bekommen. Leider kann ich immer noch kein Polnisch ^^


    Könnte mir aber grob denken um was es geht.


    POSTANOWIENIE


    Na podstawie art.65§1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r., Kodeks postepowania administracyjnego (tekst jednolty Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz.1071 z pozniejszymi zmianami) po rozpoznaniu sprawy


    postanawiam


    przekazac podanie Pana Martin Kühn z dnia 30 wrzesnia 2008r. o wystawienie fotokopii aktow slubu z lat 1875 do 1885 do rozpatrzenia przez Archiwum Panstwowe w Starym Kisielinie


    Uzasadnienie


    W dniu 3 pazdziernika 2008r. do tutejszego Urzedu Stanu Cywilnego wplynelopodanie w sprawie wystawienia fotokopii z aktu malzemstwa z lat 1875 do 1885. Ustalono w postepowaniu, ze ksiegi te zostaly przekazane do Archiwum Panstwowego w Stary Kisielinie.


    Stosownie do przepisow ustawy a dnia 29 wresnia 1986r. Prawo o aktach stanu cywilnego ( Dz.U. 1986r. Nr 36 poz.180 z poz. zm.) wypisy z akt stanu cywilnego wydaje kierownik urzedu stanu cywilnego miejsca rejestracji zdarzenia.


    Pouczenie


    Na niniejsze postanowienie sluzy stronom prawo wniesienia zazalenia do Wojewody Lubuskiego za moim posrednictwem w terminie 7 dni od dnia jego doreczenia



    Vielen Dank für eure Hilfe


    LG Martin

  • Ganz, ganz grob:


    Beschluß
    Auf der Grundlage des Art. 65§1 .....
    Beschluß
    Das Gesuch des Herrn Martin Kühn vom 30. Juni 2008 um Herstellung von Fotokopien von Trauurkunden der Jahre 1875 bis 1885 wird überwiesen zur genauen Untersuchung durch das Staatsarchiv Altkessel.
    Begründung
    Nach Aufassung des hiesigen Standesamts vom 3. Oktober 2008 wird das Gesuch beinflußt von Fotokopien von Heiratsurkunden der Jahre 1875 bis 1885. In Festlegung dieser Handlungsweise verbleiben die Bücher im Staatsarchiv Altkessel.
    ..............................
    Belehrung
    ..............................


    Mit freundlichen Grüßen
    Friedhard Pfeiffer











    Auf/an/in