Search Forum

Our Magazines

Dear visitor, Welcome to Forum zur Ahnenforschung . If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Nihasa

Unregistered

1

Wednesday, November 2nd 2005, 2:57pm

ancestry.com

Kennt sich jemand mit der Seite aus?
Bei der Suche finde ich jemanden, dessen Namen und Sterbejahr mit meinen Dokumenten übereinstimmen, aber sobald ich auf den Namen klicke, geht es nicht weiter. Muß man dort für alles bezahlen, oder gibt es auch eine andere Möglichkeit?
Was kann man mit der Seite alles machen? Mein englisch ist leider nicht das beste.

Delroder

Unregistered

2

Wednesday, November 2nd 2005, 3:27pm

Hmm, ging beu mir eigentlich weiter, hast Du einen Pop-Up - Blocker installiert? Könnte sein das dies der Grund ist, auch wenn es dann wieder im selben Fenster endet,-)))

Hier das Ergebnis:
Michael Jungbluth was found in the following databases:
matches in U.S. Immigration Records
Explore more than 10 million names from passenger lists and naturalization records spanning the 1500s to the 1900s.
matches in U.S. Federal Census Records
(1790-1930)
Find facts like age, residence, occupation and more. View and print pages from scans of the actual records.
matches in Birth, Marriage & Death Records
Find dates, locations, family and other details associated with the birth, marriage and death of your ancestors.
matches in Historical Newspapers
(1700's-2001)
Includes 5 million pages from over 200 different newspapers across the US, UK and Canada.
View these records for Michael Jungbluth now!

Nihasa

Unregistered

3

Wednesday, November 2nd 2005, 5:11pm

Bei mir kommt

"Sign up now! Enjoy access to Christoph Kotter as well as millions of other names and historical records. " und dann die Preise... :(
Popupblocker habe ich nicht.

*Anke*

Trainee

• Send private message

4

Wednesday, November 2nd 2005, 6:48pm

Hallo Nihasa,

es gibt die Möglichkeit einer 14 tägigen. kostenlosen Probemitgliedschaft. Allerdings muss man da aufpassen, dass man den Kündigungstermin nicht verpasst. Ist mir schon mal passiert und dann musste ich monatelang für den Zugang zu einer Seite bezahlen, auf der es nicht besonders viele Daten für mich gab. :(

Viele Grüße,
Anke