Search Forum

Our Magazines

Dear visitor, Welcome to Forum zur Ahnenforschung . If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Sunday, July 23rd 2017, 7:59pm

Müller / Schmitz

I am searching for any help on My Great Great Grandparents.

August(Augustus) Alexander Müller/Miller/Mueller born in 1820's
his wife Adelaide (Adelheid) Elizabeth (Elisabeth) Schmitz born about the same time?

Married 20 April 1843 Godesburg, Rheinland, Prussia

Two children I know of
Augustus Alexander Müller born abt 1843 possibly Cologne Died 20 October 1919 in Victoria, Australia
Hermann Joseph Müller born 21 September 1839 Godesberg, Rheinland Prussia.

Any help at all to help me break down this brick wall will be very much appreciated.

Thank you all
:danke:

• Send private message

2

Tuesday, July 25th 2017, 9:23am

Translation - Übersetzung

Müller / Schmitz

Ich bin auf der Suche nach jeder Hilfe bei der Forschung zu meinen Ururgroßeltern:

August (Augustus) Alexander Müller / Miller / Mueller, geboren in den 1820ern
und seiner Frau Adelaide (Adelheid) Elizabeth (Elisabeth) Schmitz, geboren etwa zur selben Zeit.

Sie wurden am 20. April 1843 in Godesburg, Rheinland, Preußen verheiratet.

Zwei ihrer Kinder kenne ich:
Augustus Alexander Müller, geboren um 1843 möglicherweise in Köln, gest. 20. Okt. 1919 in Victoria, Australien
Hermann Joseph Müller, geboren am 21.09.1839 in Godesberg, Rheinland, Preußen

Ich weiß jede Hilfe sehr wertzuschätzen, die dazu führt, diese scheinbar unüberwindbare Mauer in meiner Forschung zu überwinden!